Hoe MS Outlook-foutcode 17997 te repareren?



De Outlook is de eerste voorkeur van veel gebruikers geworden voor hun e-mail met betrekking tot werken, omdat het duidelijke uitstekende functies biedt aan de gebruikers. Welnu, voor offline toegang tot e-mail via Outlook op Mac, moeten de gebruikers het verbinden met Exchange Server. Wanneer gebruikers echter proberen een e-mail te verzenden met behulp van de Exchange-server in Outlook, stuitten ze op een foutbericht dat naar uw Outbox verschijnt en zegt dat MS Outlook-foutcode 17997. Deze fout is erg frustrerend. Nadat deze fout is opgetreden, heeft het ophalen van verzendingen geen invloed, maar wordt het verzenden gestopt.

Stappen om Outlook-fout 17997 te repareren: -
Hier zijn een paar oplossingen om deze foutcode snel uit te roeien; aangezien de gebruikers deze instructies moeten volgen.
Stap 1: - Controleer de standaardpoort
  • Ten eerste moeten gebruikers de naam van de server wijzigen in de URL om toegang te krijgen tot OWA via hun browser.
  • Ga vervolgens naar "Instellingen voor Outlook 2011" en controleer vervolgens door de standaardpoort te controleren en de poort te wijzigen in 442.
Stap 2: - De virtuele map van de server op Exchange Server opnieuw opbouwen
De gebruikers moeten proberen de "Exchange Management" -console naar SP3 te upgraden en daarna de virtuele mappen opnieuw op te bouwen.

Door virtuele mappen opnieuw op te bouwen, kunnen de gebruikers eenvoudig de virtuele map op Exchange Serve resetten, evenals de virtuele map die is geselecteerd, wordt verwijderd en een nieuwe virtuele map wordt gemaakt met de standaardinstellingen.

Volg deze stappen om de virtuele map opnieuw in te stellen: -

Client Access Server Virtual Directory opnieuw instellen:
  • Voordat het proces van het opnieuw instellen van virtuele mappen van Client Access wordt gestart, moeten de gebruikers machtigingen worden toegewezen, de procedure omvat:
  • De noodzaak om de Exchange Management Console te openen
  • Tik op "Serverconfiguratie" en vervolgens op "Clienttoegang"
  • Kies de "Server Client Access name" en klik er met de rechtermuisknop op.
  • B) In de Reset Access Virtual Directory bladert u om de "virtuele directorynaam" te kiezen die gebruikers willen resetten en klikt u vervolgens op de knop "Next". De volgende virtuele mappen worden standaard vermeld.

Autodiscover (standaard website)
EWS (standaard website)
ECP (standaard website)
Microsoft-Server-ActiveSync (standaardwebsite)
OWA (standaard website)
OAB (standaard website)

  • C) Vervolgens wordt het toegevoegd aan de lijst 'Virtuele map' om te worden gereset. Klik op de knop "Volgende".
  • D) Druk op Bladeren om het pad en de bestandsnaam voor het logbestand te bepalen en tik vervolgens op de knop "Volgende".
Opmerking: individuen kunnen dezelfde instellingen gebruiken om de virtuele map opnieuw op te bouwen. Standaard worden alle logbestanden gekopieerd naar de documentmap van Client Access Server.
  • E) Kies de resetknop, in de "virtuele toegang tot clienttoegang herstellen" en tik vervolgens op "Voltooien".
  • F) Reset nu de IIS (Internet Information Services) door de volgende opdracht uit te voeren, zoals iireset / noforce op de opdrachtprompt.

Als uw probleem met Outlook-fout 17997 niet is opgelost door de bovenstaande stappen te volgen, moet u mogelijk een nieuwe identiteit aanmaken, maar moet u de tweede keer een nieuwe identiteit aanmaken. Zorg er dus voor dat alle e-mail wordt gesynchroniseerd en exporteer vervolgens het .olm-bestand, maak standaard een nieuwe identiteit en importeer vervolgens het .olm-bestand. Bij problemen kunt u het telefoonnummer van Outlook kiezen.  Als je problemen hebt, kun je bellen  Outlook telefoonnummer.


Comments

Popular posts from this blog

Hoe Gmail tijdelijke fout 500 numerieke code 5967 te repareren?

Hoe u Avast Cleanup op de juiste manier gebruikt